Wreszcie nadeszła wiosna, a wraz z nią nowe produkty w Pepco. Po świątecznym szaleństwie, które trwało zbyt długo, ludzie czekali z niecierpliwością na nowości. I w końcu one się pojawiły.
Lampy na baterie – nowy trend?
Wśród nowych produktów Pepco znajdziemy lampy, które wyglądają, jak wprost wyjęte z trendów na Pintereście. Cena 30 złotych wydaje się sensowną za tego typu rzeczy. Te lampy oczywiście bardziej wyglądają, niż świecą, ale to nie powinno być zaskoczeniem. Ważne jest to, że są one na baterie, co czyni je niezależnymi od źródła zasilania.
Legginsy, które będą hitem
Spodziewamy się, że kolejnym hitem będą ocieplane legginsy za 17 złotych. Cena jest atrakcyjna, a produkty wyglądają na wiele lepsze niż ich cena sugeruje.
Dyspensery kuchenne – problem lub sensowny wybór?
Wśród nowych produktów znajdziemy także dyspensery kuchenne, które ostatnio okazują się hitami. Jednak, podobnie jak w przypadku innych producentów, jest z nimi problem. W środku zostaje woda i robi się tam „nieprzyjemnie”. Można poprosić męża, chłopaka, albo samej wziąć jakiś śrubokręt, czy wiertarkę i od spodu zrobić dziurki. Nie jest to zbyt skomplikowane.
Filiżanki, które budzą kontrowersje
Część klientów Pepco zwraca uwagę na dość dziwny wybór kolorów przy filiżankach. „Podobała mi się ta filiżanka, ale nie rozumiem, dlaczego ma złoty element, a spodek srebrny.” I to jest bardzo słuszna uwaga.
Kubki, które będą zaskoczeniem
Pepco na wiosnę dodało także sporo kubków. Jeżeli lubicie się bawić w sezonowe kubki, to jest kolejna okazja, by trochę zaszaleć. Kubki to idealny sposób, by wyrazić swoją osobowość i styl.
Wiosenna rewolucja w Pepco – oczekiwania klientów
Wiosenna rewolucja w Pepco to coś więcej niż tylko nowe produkty. To także szansa, by zaszaleć i zrobić coś nowego. Czyli teraz będzie się pojawiać coraz więcej takich produktów typowo pod wiosnę. Na pewno wiele osób się ucieszy, bo to w końcu jakaś zmiana.
Dane liczbowe
W Polsce co piąty Polak kupuje produkty w Pepco co miesiąc. Według danych GUS, w 2022 roku Pepco osiągnęło sprzedaż na poziomie 1,4 miliarda złotych. Czy nowe produkty na wiosnę pomogą firmie osiągnąć jeszcze lepsze wyniki?
Jak Pepco dba o klientów
Pepco od lat dba o swoich klientów, oferując im atrakcyjne ceny i produkty dostępne w każdej polskiej miejscowości. Firma również wspiera lokale społecznościowe i organizacje charytatywne.
Według danych Google Trends, w Polsce co miesiąc ponad 100 000 osób szuka informacji o Pepco i jego produktach. Czyli teraz będzie więcej szans, by kupić coś nowego i oryginalnego.