W tym roku Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (WOŚP) po raz 33. zorganizowała swoją wielką akcję charytatywną, tym razem na rzecz hematologii i onkologii dziecięcej. Do akcji włączyło się wiele znanych osób, w tym gwiazdy i politycy, a także Make Life Harder, popularny profil na Instagramie.
Make Life Harder, który ma aż 1,6 mln użytkowników na swoim koncie, jest znany z publikacji memów dotykających aktualnych tematów. Jego twórcy, Jakob Mansztajn i Karolina Bacia, postanowili wykorzystać swoją popularność do wspierania akcji charytatywnych. Z okazji 33. finału WOŚP uruchomili oni e-skarbonkę, do której internauci mogli wpłacać pieniądze, by wesprzeć fundację Jerzego Owsiaka.
W tym roku udało się zebrać aż 3 050 133 zł, bijąc tym samym rekord z ubiegłego roku o zaledwie 12 tys. zł. Jest to ogromny sukces, który pokazuje, że Make Life Harder to nie tylko profil z memami, ale również platforma, która potrafi zjednoczyć ludzi wokół ważnych celów.
Twórcy profilu Make Life Harder są bardzo zadowoleni z wyniku i zachęcają swoich obserwatorów do dalszego wspierania akcji charytatywnych. „To idziemy kupić twaróg na sernik. A wam, znajomym z MLH, chcieliśmy powiedzieć, że to fajne jest, że możemy się różnić w wielu sprawach, i różnimy się przecież, a potem przychodzi taki dzień jak dzisiaj i okazuje się, że to jednak nie ma żadnego znaczenia” – napisali.
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to jedna z największych akcji charytatywnych w Polsce, która co roku gromadzi miliony złotych na rzecz różnych celów. W tym roku głównym celem jest hematologia i onkologia dziecięca, która jest bardzo ważnym obszarem medycyny, wymagającym stałego wsparcia i rozwoju.
Statystyki pokazują, że WOŚP jest ogromnym sukcesem, który każdego roku przyciąga coraz więcej ludzi. W 2022 roku udało się zebrać aż 108 mln zł, co jest rekordową sumą w historii orkiestry. To pokazuje, że Polacy są bardzo wrażliwi na potrzeby innych i chętnie wspierają akcje charytatywne.
Make Life Harder jest jednym z wielu przykładów, które pokazują, że media społecznościowe mogą być bardzo skutecznym narzędziem do wspierania akcji charytatywnych. Dzięki swojej popularności i zaangażowaniu, Make Life Harder udało się zebrać ogromną sumę pieniędzy, która będzie wykorzystana na rzecz hematologii i onkologii dziecięcej.
Warto przypomnieć, że WOŚP to nie tylko akcja charytatywna, ale również święto, które łączy ludzi wokół ważnych celów. Każdego roku WOŚP przyciąga tysiące wolontariuszy, którzy pomagają w organizacji akcji i zbieraniu pieniędzy. To pokazuje, że solidarność i wrażliwość na potrzeby innych są bardzo ważnymi wartościami w społeczeństwie.