Aplikacja Biedronki doznaje poważnej awarii, skutkującej wylogowaniem wielu użytkowników. Przy próbie ponownego zalogowania do aplikacji, klienci napotykają problemy z serwerem, a także z etapem wprowadzania kodu autoryzacyjnego, który nie jest im przesyłany. Kod ten jest kluczowy do uzyskania zniżek oferowanych przez aplikację.
Znaczenie Aplikacji dla Klientów
Nowa wersja aplikacji Biedronki została niedawno wprowadzona, zapewniając szybsze działanie i odświeżony wystrój graficzny. Klienci byli zachęcani do korzystania z dwóch spersonalizowanych zniżek dziennie dostępnych w aplikacji. Obrót kodem autoryzacyjnym jest konieczny do uzyskania zniżek oraz naliczania korzyści dla posiadaczy karty „Moja Biedronka”.
Konsekwencje Dla Klientów i Pracowników
Zawieszenie działania aplikacji oznacza dla klientów utratę dostępu do spersonalizowanych promocji oraz niemożność uzyskania zniżek podczas zakupów. Ponadto, w przypadku nieudanej autoryzacji, posiadacze karty „Moja Biedronka” nie otrzymają naliczanych korzyści. W związku z awarią, pracownicy Biedronki zaczęli rozważać możliwość strajku.
Alternatywne Sposoby na Zniżki
Mimo problemów z aplikacją, istnieje sposób na korzystanie z zniżek bez dostępu do niej. Klienci mogą podać numer telefonu zarejestrowany w aplikacji lub zeskanować fizyczną kartę „Moja Biedronka” podczas płatności.
Zapytania do Biedronki
Redakcja już zwróciła się do Biedronki z pytaniem dotyczącym awarii. Odpowiedź zostanie opublikowana po jej otrzymaniu. Dla klientów ważne jest monitorowanie sytuacji i korzystanie z alternatywnych metod uzyskiwania zniżek podczas zakupów.