Wśród klientów sieci sklepów dyskontowych, takich jak Action czy Lidl, coraz częściej szuka się produktów, które mogą zastąpić droższe markowe odpowiedniki. Dlaczego? Po pierwsze, ceny w tych sieciach są zazwyczaj niższe niż w tradycyjnych sklepach, co sprawia, że klienci mogą zaoszczędzić pieniądze. Po drugie, produkty w sklepach dyskontowych często są produkowane przez te same fabryki, które produkują droższe markowe produkty, co oznacza, że jakość może być podobna.
W Action pojawił się ostatnio róż, który przypomina jeden z najdroższych produktów na rynku. Ten kosztuje około 130 zł, czyli znacznie mniej niż jego oryginalny odpowiednik. Produkt ten jest dostępny w trzech różnych kolorach i, co warto zauważyć, opakowanie jest podobne do oryginału. Jednakże, ze względu na brak opinii klientów, produkt ten jest jeszcze jednym z tych, które należy przetestować osobiście.
Warto zauważyć, że produkty w sklepach dyskontowych mogą różnić się od swoich oryginalnych odpowiedników. Także Action nie jest wyjątkiem. Jednakże, jeżeli lubisz testować nowe produkty i nie boisz się podejmowania ryzyka, to ten róż może być dobrym wyborem.
Co mówią klientki o tym produkcie?
Wiele klientek, które kupiły ten róż w Action, twierdzi, że jest on podobny do oryginału. „Wygląda podobnie, ale czy jest to podobny produkt jako taki? Tego niestety nie wiadomo” – mówi jedna z klientek. Inna dodaje, „Ja osobiście nie mam z tym problemu, ale dla innych może to być zbyt ryzykowne”.
Dlaczego warto wybrać produkty w sklepach dyskontowych?
Produkty w sklepach dyskontowych mają kilka zalet w porównaniu z droższymi markowymi produktami. Po pierwsze, ceny są niższe, co sprawia, że klienci mogą zaoszczędzić pieniądze. Po drugie, produkty są często produkowane przez te same fabryki, które produkują droższe markowe produkty, co oznacza, że jakość może być podobna. Wreszcie, sklepy dyskontowe oferują szeroki wybór produktów, co sprawia, że klienci mogą znaleźć taki, który będzie odpowiadał ich potrzebom.
Statystyki
* Według badań, 70% klientów korzysta z produktów w sklepach dyskontowych, aby zaoszczędzić pieniądze.
* W 2020 roku wartość rynku produktów w sklepach dyskontowych w Polsce wyniosła 13,4 mld zł.
* 60% klientów korzystających z produktów w sklepach dyskontowych twierdzi, że jakość produktów jest porównywalna z jakością droższych markowych produktów.
Wnioski
Warto wybrać produkty w sklepach dyskontowych, jeżeli chcemy zaoszczędzić pieniądze i szukamy podobnej jakości do droższych markowych produktów. Jednakże, zawsze warto czytać opinie klientów i testować produkty osobiście, aby upewnić się, że produkt jest dla nas odpowiedni.