W sieciach społecznościowych znów hucznie rozbrzmiało o Olfaktorii, tym razem z powodu szokującego zachowania wobec bezdomnego mężczyzny. Kobieta, znana z kontrowersyjnych działań, takich jak wjazd bryczką nad Morskie Oko, ponownie znalazła się w centrum krytyki.

W ostatnim czasie Olfaktoria, wraz ze swoim towarzyszem, odwiedziła restaurację McDonalda, gdzie spotkali bezdomnego mężczyznę, proszącego o drobne. Mężczyzna wyraźnie poprosił o nie nagrywanie go, ale towarzysz Olfaktorii zapewnił go, że niczego nie zapisze. Bezdomny chciał kupić kiełbasę z Żabki, ale sklep już był zamknięty.

Warto zauważyć, że kobieta zaprezentowała swoje drogie buty w restauracji, co wzbudziło wiele kontrowersji. Towarzysz Olfaktorii, zwracając się do bezdomnego, powiedział: „Żabka jest już zamknięta, więc hamburgera ma Pan, proszę”. Ta sytuacja wzbudziła ogromne oburzenie w sieciach społecznościowych.

Karolina Korwin-Piotrowska, znana osobowość medialna, skomentowała tę sytuację następująco: „Obejrzałam. Wysłaliście mi. To jest piekło. To jest bydło. Brak słów. Powtarzam: nie piszcie mi 'niech pani coś zrobi’, ja tej patologii nie śledzę. Ktoś daje jej napęd. Ktoś jej daje zasięgi. I poczucie bezkarności. Po prostu odlajkujcie te profile. Nie dawajcie im napędu. Gdyby nie wy, pewnie bym nie wiedziała, kto to jest! Macie mózgi? Używajcie ich. Tylko tyle i aż tyle. Nie promujcie patologii.”

Według danych GUS, w Polsce liczba osób bezdomnych wynosi obecnie około 33 tysięcy. Bezdomność jest poważnym problemem społecznym, który wymaga uwagi i wsparcia. Dlatego tak ważne jest, abyśmy jako społeczeństwo, dbali o osoby w kryzysie bezdomności, a nie wykorzystywali ich dla własnej reklamowej gry.

Warto również zauważyć, że Olfaktoria nie jest pierwszym przypadkiem osoby, która wykorzystuje osoby w kryzysie bezdomności dla własnej popularności. Wsieci społecznościowe pełne są takich przypadków, które szokują ibulwersują społeczeństwo.

W związku z tym, ważne jest, abyśmy jako społeczeństwo, byli bardziej empatyczni i współczulni wobec osób w kryzysie bezdomności. Nie powinniśmy wykorzystywać ich dla własnej popularności, ale powinniśmy dbać o ich dobro i wspierać ich w walce z bezdomnością.

Źródła:

* GUS – Bezdomność w Polsce
* Karolina Korwin-Piotrowska – komentarz na temat Olfaktorii
* Informacje o Olfaktorii i jej kontrowersyjnych działaniach

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.
Exit mobile version