W tym roku, sieć sklepów Biedronka kontynuuje swoją tradycję obdarowywania swoich pracowników i ich dzieci, dostarczając im przynoszących radość paczek świątecznych. Jak pokazują nagrania publikowane w mediach społecznościowych, firma przygotowała zróżnicowane zestawy prezentowe, dostosowane do różnych grup wiekowych.
Prezenty dla dzieci pracowników: zabawki i edukacja
Szczególną uwagę zwrócono na dzieci pracowników, dla których przygotowano prezenty w dwóch kategoriach wiekowych. Nastolatki w wieku 11-18 lat otrzymały zestaw zawierający akcesoria elektroniczne, takie jak statyw i kabel do telefonu, słuchawki bezprzewodowe oraz kubek termiczny znanej marki. Dopełnieniem paczki są gra oraz układanka logiczna, które zapewnią dzieciom wieczory pełne zabawy i emocji.
Dla młodszych dzieci, urodzonych w latach 2018-2021, firma przygotowała pakiet edukacyjno-rozrywkowy. W jego skład wchodzą: maskotka, kolorowanka w rolce, gry oraz plakaty edukacyjne. Te prezenty mają na celu rozwijać zdolności i umiejętności dzieci, a także zapewnić im radość z nauki i zabawy.
Co otrzymali dorośli? Praktyczne upominki do kuchni
Pracownicy Biedronki dostali w tym roku praktyczne upominki do wykorzystania w kuchni. W paczkach znalazł się bambusowy stojak na przyprawy wraz z zestawem przypraw, pudełko zawierające trzy rodzaje cukierków oraz komplet trzech patelni renomowanego producenta. Te prezenty są idealne dla osób, które lubią eksperymentować w kuchni i próbować nowych przepisów.
Jak się dowiedzieliśmy o zawartości paczek?
Informacje o zawartości świątecznych paczek poznaliśmy dzięki pracownikom sieci, którzy zdecydowali się pokazać je w mediach społecznościowych, szczególnie na platformie TikTok. Nałogi typu „unboxing” dają możliwość zgłębienia się w zawartość paczek i zobaczenia pierwszych wrażeń pracowników i ich dzieci, co daje nam wyobrażenie o tym, jak dużo radości mogą przynieść te prezenty.
Według danych, w Polsce w 2022 roku prawie 70% pracowników deklaruje, że otrzymanie przez nich prezentu świątecznego od pracodawcy jest dla nich ważne lub sangat ważne (badanie przeprowadzone przez firmę badawczą, GfK Poland). Świąteczna tradycja Biedronki jest zatem wkładem w rozwój relacji z pracownikami i ich rodzinami, co nie tylko przynosi radość, ale również wzmacnia wzajemne zaufanie i lojalność.
Źródło: https://www.gfk.com/pl-insights/zwiazek-pracownikow-z-pracodawca-w-polsce-w-2022-roku