Od czwartku do soboty, Biedronka przygotowała dla swoich klientów wyjątkową ofertę, która z pewnością zadowoli miłośników słodkości i luksusu. W ramach promocji „1+1 gratis”, każdy, kto kupi opakowanie pralin Lindt Lindor o wadze 200 g, otrzyma drugie opakowanie gratis!
Lindt Lindor to jedna z najpopularniejszych marek czekoladek luksusowych na świecie, znana z niepowtarzalnej jakości i wyjątkowego smaku. W Biedronce będą dostępne różne warianty smakowe tych ekskluzywnych czekoladek, idealnych do dzielenia się z bliskimi lub jako elegancki prezent.
Cena atrakcyjna, podwojona przyjemność
W ramach promocji, czekoladki Lindt Lindor będą dostępne w Biedronce w atrakcyjnej cenie, umożliwiając klientom podwojenie ich czekoladowej przyjemności bez dodatkowych kosztów. „Chcemy zaoferować naszym klientom coś wyjątkowego na nadchodzące święta. Praliny Lindt to symbol luksusu, który teraz staje się bardziej dostępny dzięki naszej promocji,” mówi rzecznik Biedronki.
Limit czasu i ilości
Promocja „1+1 gratis” obowiązuje od czwartku do soboty, tylko do wyczerpania zapasów, co oznacza, że zainteresowani powinni udać się do sklepu wcześnie, aby skorzystać z tej atrakcyjnej oferty. Limit zakupów to 2 opakowania na kartę lojalnościową Moja Biedronka.
Wyjątkowa możliwość
Nie przegap tej wyjątkowej okazji – odwiedź najbliższą Biedronkę już w tę sobotę i zadbaj o to, aby te wyjątkowe chwile były jeszcze słodsze dzięki pralinom Lindt Lindor! Z danych Biedronki wynika, że w Polsce 71% respondentów deklaruje, że czekoladki są ich ulubionym słodkim produktem, a 56% że kupuje je jako prezent dla bliskich.
Czekoladki jako symbol luksusu
Czekoladki Lindt Lindor są symbolem luksusu i ekskluzywności, a dzięki promocji „1+1 gratis” każdy może sobie pozwolić na ten luksus. Warto więc skorzystać z tej okazji i zaspokoić swoją słodką ochotę.
Dostępność
Promocja „1+1 gratis” jest dostępna w każdej placówce Biedronki na terenie Polski. Warto więc udać się do najbliższej placówki i skorzystać z tej atrakcyjnej oferty.
Zródła:
* Biedronka, komunikat prasowy
* Badanie przeprowadzone przez Biedronkę w 2020 roku na próbie 1000 respondentów.