Wśród kierowców Volvo w Polsce panuje niepokój, bowiem okazało się, że w niektórych modelach samochodów marki Volvo pedał hamulca nie został zamontowany zgodnie ze standardami producenta. Jak poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, problem dotyczy 8 modeli, w tym S60, V60, S90, V90, V90CC, S90L, XC60 i XC90 z roku modelowego 2020. W sumie, 378 samochodów osobowych zostało objętych kampanią naprawczą.

Właściciele tych pojazdów muszą zgłosić się do autoryzowanych serwisów, aby naprawić usterkę, która może powodować nieprawidłowości w działaniu hamulca lub całkowitego braku działania hamulca zasadniczego. Na szczęście, elektryczny hamulec postojowy działa standardowo i może być użyty do zatrzymywania pojazdu.

Volvo Car Poland Sp. z o.o. poinformował Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o tej usterce i prowadzi aktualnie kampanię naprawczą. Władze ostrzegają, że nieprawidłowo zamontowany pedał hamulca może stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa kierowców i pasażerów.

Dlatego, jeśli jesteś właścicielem któregoś z wymienionych modeli, niezwłocznie zgłoś się do autoryzowanego serwisu Volvo, aby uzyskać dodatkowe informacje i dokonać niezbędnych napraw. Twoje bezpieczeństwo na drodze zależy od tego!

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.
Exit mobile version