W grudniu, Sylwester Wardęga, jeden z najpopularniejszych polskich influencerów, obiecał, że nadejdzie miesiąc pełen emocji i sensacji w polskim internecie. Większość osób podejrzewała, że chodzi o nowy film, ale ostatecznie grudzień okazał się być stosunkowo spokojnym miesiącem. Teraz, pojawia się nowy termin: styczeń.
Wydaje się, że Sylwester Wardęga przygotowuje się do ujawnienia czegoś wielkiego, co może byćfilmem, ale również czymś zupełnie innym. „Styczeń może być bardzo fajnym miesiącem. Się nie mogę doczekać, jak wam przekażę kilka informacji” – mówi Sylwester. Czy będzie to taki ciekawy miesiąc? Tylko czas pokaże.
Polski internet obecnie jest stosunkowo spokojny. Poza nielicznymi akcjami, takimi jakPrime MMA, które czasem przyciąga uwagę, panuje cisza. Kanały newsowe, które żyją z takich wydarzeń, muszą się żywić nawet najmniejszymi dramkami. Warto zauważyć, że Clout MMA jest teraz ściśle związany z Fame MMA, co może być przyczyną sporadycznych wydarzeń w tym obszarze.
Według danych, w Polsce jest ponad 23 milionów osób korzystających z internetu, co stanowi około 60% populacji kraju. Zatem, jeśli Sylwester Wardęga rzeczywiście przygotowuje się do ujawnienia czegoś wielkiego, to jego akcja może dotrzeć do milionów osób.
Warto również zwrócić uwagę na trend, który jest obserwowany w polskim internecie. Coraz więcej osób przechodzi z klasycznych mediów społecznościowych na platformy streamingowe, takie jak YouTube czy Twitch. W Polsce, YouTube ma ponad 17 milionów użytkowników, co stanowi około 45% populacji kraju.
Nie wiadomo jeszcze, co Sylwester Wardęga ma do ujawnienia, ale jeden jest pewny – polski internet będzie ściśle śledzić jego kroki. Czy styczeń będzie tym miesiącem, który rozpocznie nową erę w polskim internecie? Tylko czas pokaże.
Fakty i liczby:
* 23 miliony osób korzystających z internetu w Polsce (około 60% populacji kraju)
* 17 milionów użytkowników YouTube w Polsce (około 45% populacji kraju)
* 60% Polaków korzysta z mediów społecznościowych co najmniej raz w tygodniu
* 45% Polaków korzysta z platform streamingowych co najmniej raz w tygodniu