Po latach nieobecności, znana marka delikatesowa Krakowski Kredens wraca na polski rynek, oferując tradycyjne smaki w nowoczesnym wydaniu. Nowy właściciel, spółka Scapremium, zapowiada powrót do tradycyjnych receptur i wysokiej jakości produktów.
W listopadzie ruszy sklep internetowy, a w pierwszej połowie 2025 roku pojawią się pierwsze sklepy stacjonarne. Klucz do tradycji to hasło, które symbolizuje nowy rozdział w historii marki.
W ofercie sklepu internetowego znajdą się produkty nawiązujące do bogatego dziedzictwa kuchni krakowskiej, łączącej wpływy polskie, włoskie, żydowskie, węgierskie i orientalne. Asortyment obejmie wędliny i przetwory mięsne, dania gotowe, konfitury i syropy, grzyby, musztardy, słodycze, oraz kawy i herbaty.
Chcemy zaoferować naszym klientom specjalnie wyselekcjonowane produkty wytwarzane głównie przez małe, często rodzinne firmy, z ograniczonym użyciem sztucznych dodatków – wyjaśnia Paulina Vieuxmaire, dyrektor generalna marki.
Firma zapowiada, że będzie elastycznie dostosowywać ofertę do preferencji klientów, aby zapewnić im najlepsze doświadczenie zakupowe. Powrót Krakowskiego Kredensu to dobra wiadomość dla miłośników tradycyjnych polskich produktów, którzy mogą ponownie cieszyć się smakami i aromatami, które kochają.