Dzisiejszy dzień przyniósł nieplanowane wyzwania dla klientów Biedronki, jednej z największych sieci supermarketów w Polsce. Od rana klienci zgłaszali trudności z dokonywaniem płatności kartą w sklepach tej popularnej marki. Zaniepokojeni konsumenci aktywnie informowali o problemie na platformach społecznościowych, co zmusiło Biedronkę do wydania oficjalnego komunikatu w tej sprawie.

Niezależne od Skali: Problemy w Miastach i Miejscowościach na Terenie Całego Kraju

Zakłócenia w płatnościach dotknęły zarówno duże miasta, jak Gdańsk, Warszawa, Wrocław, jak i mniejsze lokalizacje na obszarze Polski. Wygląda na to, że usterka systemu miała wpływ na praktycznie wszystkie sklepy należące do sieci Biedronka w kraju.

Przyczyna Problemu: Usterka w Systemie Banku Pekao S.A

Biedronka niezwłocznie poinformowała, że przyczyną problemów była usterka w systemie Banku Pekao S.A, dostawcy usługi obsługującego płatności bezgotówkowe. Dla klientów, dla których wygoda płatności bezgotówkowej jest priorytetem, to była znacząca przeszkoda.

W wydanym oświadczeniu Biedronka potwierdziła, że awaria została zgłoszona przez bank i dotyczyła nie tylko placówek sieci. Jednak istotne jest, że usterka została już naprawiona, a płatności w sklepach Biedronki są ponownie dostępne.

Stanowisko Biedronki w Sprawie Usterki: Działania Naprawcze i Alternatywne Rozwiązania

Biedronka, będąc w stałym kontakcie z dostawcą usługi, wspierała działania naprawcze prowadzone z jego strony. Dodatkowo, podkreślono, że przy placówkach Biedronki funkcjonuje ponad 2100 bankomatów, z których klienci mogą wypłacić gotówkę. To tymczasowe rozwiązanie mające ułatwić klientom, którzy preferują płatności gotówką, dokonywanie transakcji, gdy system kartowy jest niedostępny.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.
Exit mobile version