Popularny youtuber, Kamil Labuda, szeroko znany jako Budda, zaskoczył Polskę swoją niespodziewaną i hojną akcją na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP). W trakcie 32. finału WOŚP, Labuda, przebrany w sposób uniemożliwiający rozpoznanie, wpadł do puszek fundacyjnych niczym tajemniczy dobroczyńca, wrzucając pokaźną kwotę 100 tysięcy złotych.
Nowa Filantropia: Płynne Dobro Wielkoformatowego Youtubera
Labuda, obecnie subskrybowany przez ponad 2,24 miliona użytkowników, przekształca swą popularność w filantropię. Po głośnej loterii w styczniu, gdzie można było wygrać zmodernizowane samochody, teraz zdradza, że ma w planach jeszcze bardziej hojne działania.
Napoje Energetyczne i Bezalkoholowe z Sygnaturą Budda
Przełomem ma być wejście youtubera w branżę napojów energetycznych i bezalkoholowych. Labuda ogłosił, że wkrótce na sklepowe półki trafią napoje sygnowane przez niego. Aby to uczcić, zapowiada gigantyczną akcję promocyjną, której skala ma być bezprecedensowa.
Akcja Bez Konkurencji: Dwa Miliony zł na Gry i Puchy
Zapowiadając nowy biznes, Budda zapewnił fanów, że ich czeka unikalna akcja na skalę kraju. Zaskakujące nagrody mają obejmować milion złotych dla osób pełnoletnich i niepełnoletnich. Wprowadzenie nowych napojów to dla Buddi szansa na jeszcze większe wsparcie dla celów charytatywnych.
Rynek Zmaga się z Oczekiwaniami: Czy Rozdanie Milionów Przyciągnie Jakość?
Pytanie, czy akcja promocyjna nowych napojów przyniesie Buddzie większą sławę niż jego zaskakujące wsparcie dla WOŚP, pozostaje otwarte. Czy nowa filantropia i biznes okażą się strzałem w dziesiątkę, czy może to tylko krótkotrwała moda, przekonamy się już niebawem.