Sieć sklepów Biedronka wydała komunikat, który zawiadamia o nadchodzących pracach technicznych, mogących wpłynąć na funkcjonowanie kont związanych z kartą lojalnościową „Moja Biedronka”. Przerwa techniczna zaplanowana jest na dni od 30 marca od godziny 14:00 do 1 kwietnia do godziny 06:00. W tym czasie niektóre funkcje konta mogą być wyłączone lub działać nieprawidłowo.

Tymczasowe Ograniczenia w Dostępie do Konta „Moja Biedronka”

W związku z planowanymi pracami technicznymi, klienci nie będą mieli możliwości zarejestrowania się do aplikacji Biedronka, jak również na stronach internetowych moja.biedronka.pl i zakupy.biedronka.pl. To oznacza, że zarówno korzystanie z funkcji konta online, jak i możliwość robienia zakupów przez Internet, mogą być czasowo niedostępne.

Przepraszamy za Niedogodności

Biedronka przeprosiła swoich klientów za wszelkie niedogodności, które mogą wyniknąć z tych chwilowych ograniczeń. Sieć podkreśla, że przerwa techniczna jest niezbędna do przeprowadzenia istotnych prac nad poprawą i rozbudową systemu.

„Moja Biedronka”: Program Lojalnościowy dla Wszystkich

„Moja Biedronka” to program lojalnościowy, który umożliwia klientom sieci zbieranie punktów za zakupy, które następnie mogą być wymieniane na zniżki lub produkty. Program cieszy się dużą popularnością wśród klientów, a związane z nim konto online daje dostęp do dodatkowych funkcji, takich jak śledzenie historii zakupów czy zarządzanie zgromadzonymi punktami.

Planuj Zakupy Z Wyprzedzeniem

Komunikat ten jest ważną informacją dla wszystkich użytkowników programu, którzy planują zrobić zakupy w wyznaczonym czasie lub korzystają z aplikacji i strony internetowej na co dzień. Sieć Biedronka zachęca do zaplanowania zakupów z wyprzedzeniem lub skorzystania z możliwości robienia zakupów w sklepach stacjonarnych, które pozostaną otwarte.

Dążenie do Doskonałości w Obsłudze Klienta

Przerwy techniczne są częścią cyklicznych działań wielu firm, mających na celu aktualizację i ulepszenie systemów IT. Pomimo tymczasowych niedogodności, mają one na celu przede wszystkim poprawę jakości obsługi klientów i zapewnienie większej wygody w przyszłości. Biedronka dba o swoich klientów, informując ich w sposób przejrzysty i odpowiedzialny o wszelkich planowanych zmianach technicznych.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.
Leave A Reply

Exit mobile version