Primark, lider na rynku mody i dóbr konsumpcyjnych, kontynuuje ekspansję w Polsce. Po sukcesie w Warszawie i Poznaniu, sieć ogłosiła otwarcie nowych sklepów w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Łodzi.
Wzrost Popularności Primark w Polsce
Od wejścia na polski rynek w 2020 roku, Primark zdobył serca polskich klientów swoją unikalną formułą, która łączy modne produkty, artykuły gospodarstwa domowego i kosmetyki w atrakcyjnych, niskich cenach. Sukces poprzednich otwarć potwierdził, że polscy klienci szukają wyjątkowej oferty produktowej i cenowej.
Nowe Lokalizacje: Kraków, Katowice, Wrocław i Łódź
W listopadzie br. Primark otworzy nowe sklepy w Bonarka City Center w Krakowie i Silesia City Center w Katowicach. W tym samym roku, sieć planuje otworzyć sklepy w centrach handlowych Magnolia Park we Wrocławiu i Manufaktura w Łodzi.
Maciej Podwojski o Sukcesie Primark
„Nowe umowy najmu stanowią ważne uzupełnienie naszego portfolio i cieszymy się, że będziemy mogli dalej się rozwijać i oferować unikalną ofertę Primark jeszcze większej liczbie klientów” – powiedział Maciej Podwojski, lead w Primark na Polskę, Słowenię oraz Czechy.
Primark w Liczbach
* 2020: roku wejścia Primark na polski rynek
* 4: nowe lokalizacje, które zostaną otwarte w 2023 roku
* 50 000 m²: powierzchnia sklepów Primark w Polsce
* 1 000: miejsc pracy, które Primark stworzył w Polsce
* 10 000: artykułów, które są dostępne w sklepach Primark
O Primark
Primark jest irlandzką siecią handlową, która powstała w 1969 roku. Dziś sieć posiada ponad 400 sklepów w 13 krajach Europy. Primark znany jest z oferty produktowej, która obejmuje moda, artykuły gospodarstwa domowego i kosmetyki w atrakcyjnych cenach.
Perspektywy Rozwoju
Primark kontynuuje ekspansję w Polsce, co oznacza więcej miejsc pracy i wyższe dochody dla lokalnych społeczności. Otwarcie nowych sklepów również przyciągnie więcej klientów do centrów handlowych, co będzie miało pozytywny wpływ na lokalną gospodarkę.
Wyniki i dane liczone na dzień 11 marca 2023 roku.