Popularna wokalistka i zwyciężczyni „Idola”, Alicja Janosz, skierowała ostre słowa w stronę szwedzkiej sieci meblowej Ikea po nieprzyjemnym doświadczeniu podczas zakupów. Artystka podzieliła się sytuacją na swoim profilu w mediach społecznościowych, wywołując dyskusję na temat obsługi klienta i ekologii.
Alicja Janosz: Od „Idola” do Krytyki Sklepu Meblowego
Alicja Janosz, znana z wygranej w „Idolu” jako nastolatka, aktywnie podziela się swoim życiem i opiniami na mediach społecznościowych. Tym razem jej uwaga skupiła się na doświadczeniu zakupowym w Ikei, które opisała jako „generalnie bagno”.
„Słuchajcie, jestem rozczarowana Ikeą. Chcieliśmy zwrócić blaty, które przyjdą do nas dopiero za 1,5 tygodnia. Myśleliśmy, że uda się to zrobić już teraz, a się okazuje, że to jest mega jakiś wielki problem i musimy odebrać blaty, które dopiero za 1,5 tygodnia do nas przyjdą, a później je tutaj przywieźć, czyli będziemy generować dodatkowe koszty transportu w jedną, drugą stronę”, relacjonuje piosenkarka.
Krytyka Ekologicznego Rozwiązania Ikei
Janosz wyraziła swoje niezadowolenie z podejścia sklepu, które uznała za sprzeczne z zasadami ekologii. Konieczność odwożenia zakupionych mebli do sklepu po dostawie uznała za nieekologiczną praktykę.
„Jestem rozczarowana Ikeą. To jest mega jakiś wielki problem. Będziemy generować dodatkowe koszty transportu w jedną, drugą stronę, bo gdybyśmy anulowali to zamówienie to albo musielibyśmy kolejne grube pieniądze zamrozić w kolejnym zamówieniu. W ogóle by się to nie udało, bo przecież już nie byłoby części tego zamówienia”, skomentowała.
Relacje z Eweliną Flintą i Wspomnienia z „Idola”
Oprócz krytyki Ikei, Alicja Janosz przypomniała o relacjach z innymi uczestnikami „Idola”. Podkreśliła, że jedynym utrzymanym kontaktem po latach jest Ewelina Flinta, z którą łączy przyjaźń.
„Mamy kontakt. Bardzo Ewelinie kibicuję, bo tworzy teraz piękne piosenki autorskie” – powiedziała Janosz.
Komentarze i Dyskusje w Sieci
Reakcje na opinię Alicji Janosz na temat Ikei niezwłocznie pojawiły się w mediach społecznościowych. Wiele osób wyraziło zrozumienie dla jej frustracji, podkreślając jednocześnie istotność obsługi klienta i ekologicznych praktyk w handlu detalicznym. Dyskusja na ten temat z pewnością będzie się rozwijać, a opinie innych klientów mogą wpłynąć na strategię firmy w przyszłości.